Info:

Nikdy se nic nezmění.

tohle je odpaďák
reklamace nepřijímám

Pokud máte přání/nápad na povídku, NÁVRHY jsou tu stále pro vás
(počítejte ale s tím, že píšu strašně p o m a l o u č k u ...)

středa 8. května 2013

Návrhy

Jenom jsem vám chtěla říct, že vás miluju, a poprosit vás, pokud máte jakýkoliv nápad na povídku či něco podobného, abyste mi ho tady napsali. Na tenhle blog se dostávají většinou slash/yaoi věci, ale píšu i jiné, ehm, normální povídky, které se ale jednoduše objevují jinde (někteří vědí). (Vlastně tenhle, resp. ještě minulý blog vznikl kvůli výkecům a pak chtěli lidé číst moje úchylácké povídky, které bych jinak nezveřejňovala, tak dostal druhej smysl.) (Hamoun.) Byla jsem přemluvena i k femslashi/yuri, vlastně mám teď rozepsanou dokonce jednu kapitolovku, která je tak nějak yuri, takže se asi dá říct, že už jsem se to naučila psát.
Úspěch, hah.
A napadlo mě, když už takhle průběžně přijímám různá zadání a přání a podobně... jestli by třeba někdo nějakou povídku nechtěl.
Neříkám, že všechno, co si na mě vymyslíte, fakt napíšu, ale budu se snažit. Aspoň něco podobného. Na stejný pár, třeba.

Um, takže, to, co po vás tak nějak případně chci, je název fandomu, jeho druh (film/seriál/anime), postavy,, resp. pár - ocenila bych nějaký obrázek s tím, že "ten vlevo se jmenuje X a ten vpravo Y" a prostředí, naznačení děje, okolnosti... něco takového, co vás napadne. Nebo popis postav, když budou originální - naznačení povah by mi asi taky nevadilo... vlastně si je tak jako tak budu muset zjistit.
Nebo mi můžete zadat drabble, tj. několik slov (většinou je to 5-10 zadaných slov/100 slov drabble). Čím podivnější, nesouvisející a nenapsatelnější, tím líp.
To samé v případě párů. Chybí vám na netu, protože jste asi jediní na světě, kdo ho shippuje? Why not. Tohle mě baví. (Aneb ČSMT slash.) (Nebo já sama, co shippuje pár Style.) (Kyle a Stan.) (Ze South Parku.) (V životě jsem neviděla ani jeden díl.) (I'm not even sorry.)
Jenom po mě, prosím vás, nechtějte nic na Bleach. Nehodlám koukat na tu miliardu dílů... stačí, že sleduju Naruta. (Eeeeehm.)

TY ZÁVORKY SI ZA TO MŮŽOU SAMY.

10 komentářů:

  1. Dvě zadání! Dvě!
    Něco děsně sladkého, kawai a šukézního na Iana a Zachyho, zaprvé!
    A drabble! *miluje drabble* Klidně na cokoli, ale může to být i na ně... slova! :3: Tři, slovo, štěstí, tajemství, nočník, Vánoce, blázen, psaní, typ, pokrytec.

    OdpovědětVymazat
  2. Harry Potter/ Sirius Black.
    a třeba nějaký slova: tetování, hruď, strniště, oheň, okno
    : - P

    Nevadí ti POTTER slash ff? : - )

    OdpovědětVymazat
  3. Nejdříve jemně, potom tvrdě.
    18+ : P
    Sirius nahoře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, pro Siriuse jsem taky. :3 Ale ne s tím blbcem Potterem! Já chci Severuse! *_* Nějak dokonale. Dokonale. DOKONALE. Však víš. ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Byla bych ještě pro nějakou úchylnost s Ianem a Gerardem. Ten pár jsem si díky tobě (it's your fault! xDD) totálně zamilovala. :33
    HP nemám ráda, takže to pro mě nic není. xD

    OdpovědětVymazat
  6. Několike (miliarda) nápadů a tímto ti chci oznámit, že se mě už nezbavíš (love ya, you know) <33 Seriously.. Takže za prvé.. Jdi a zapni word a piš! Fandom Naruto, pár MinaTobi nebo TobiMina.. je to jedno. A taky chci aby to bylo v době, kdy se narodil Naruto a bojovalo se s Kyuubim. Když nad tím tak přemýšlím.. nebude to cute povídka. Bude to TobiMina rape povídka. A bude minimálně 18+. A chci to do Vánoc. Letošních (2013) a chci to s věnováním. A taky mi pak napíšeš tu povídku na HP jak jsem tehdy vymyslela.. ale to bude vícedílovka a bude o tom jak Voldy žárlil a proto zabil. Však ty víš. A teď mi na oplátku napiš co mám doháje napsat já, jinak se zcvoknu. LoL (Lot of Love) <3 :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sdfghddgfhrjsr okay miluju tě :D A MinaTobi mi zní líp, ale pro tebe všechno :D V době kdy se narodil Naruto? Jako "Hej, hele, tady mám syna, jdu ošukat nějakého chlapa"?! :DDDD omfi. To bude ještě. É, do Vánoc... to by... velmi teoreticky šlo. (Snaží se zakecat, že by musela mít superschopnosti, aby to zvládla.) Uhn.

      A povídku s HP si vybavuju jen matně, jakže to mělo být? :D

      Vymazat
  7. Ne.. prostě jak bude bojovat s Tobim tak bude nejdokonalejší rejp.. :) ta povídka HP.. jo. Voldy bude žárlit na Lili a to že ji má James rád. A taky že maj děcko.. A protože miluje Jamese, a nevidí jiný východisko, protože byl odmítnut. Rozhodne se je vyvraždit. Ale Harry přežije a zbytek znáš.. :) Něco jako proč si vybral zrovna je.

    OdpovědětVymazat